İran tıp alanında kendine yeter hale geldi

 İslami Şura Meclisi Sağlık Komisyonu Başkanı Dr. Ali Nobaht, İran tıp alanında kendine yeter hale geldiğini açıkladı.

Bir törende konuşan Dr. Nobaht, İran hali hazırda hiç bir hastanın tedavi için yurt dışına çıkmasına hacet olmayacak düzeye ulaştığını belirtti.

Dr. Nobaht, İslam inkılabından önce İran’da 5 bin yabancı hekim çalıştığını, fakat şimdi artık yabancı hekimlere ihtiyaç olmadığını, bilakis hekim yetiştirerek başka ülkelere gönderildiğini kaydetti.

Dr. Nobaht, İran şimdi tıp alanında kendine yeter hale geldiğini vurguladı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.